poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Witajcie!

Kiedy dowiaduję się co przytrafiało się świętym i błogosławionym w ich życiu, jakich dzieł się podejmowali lub jak radzili sobie z trudnościami, to zawsze moje serce jest poruszone. Zadziwia mnie to, jak wielkich rzeczy może dokonywać człowiek i jak ciekawe może być jego życie, kiedy zaufa Bogu. Patrzenie na świętych motywuje mnie zarazem do podążania swoją droga świętości. Czasem nawet jestem trochę wkurzony na siebie, że nie wykorzystuję maksymalnie czasu, jaki mam tu, na ziemi. Bo oni właśnie umieli tak genialnie przeżyć swoje życie.
Stąd właśnie wziął się temat mojego bloga. Zafascynowany świętością, będę opisywał tutaj różne epizody, historie i przygody z życia osób kanonizowanych lub beatyfikowanych przez Kościół. W każdym poście znajdzie się także moje krótkie przemyślenie lub komentarz. Chcę przez to pokazać, że świętość to nie żaden obciach, ale jest to najlepszy, najszczęśliwszy, chociaż wcale nie najłatwiejszy sposób na życie.
Zapraszam czytelników do współtworzenie razem ze mną tego bloga i wskazywania mi kierunku rozwoju mojego internetowego notatnika.

1 komentarz:

  1. Bardzo interesujący temat, jak coś fajnego przyjdzie mi do głowy chętnie podsunę jakąś przeze mnie lubianą historię świętego czy błogosławionego ;)

    OdpowiedzUsuń